پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251072
يکي از ضروريات سوادآموزي، آموزش زندانيان است
تاریخ انتشار : 1400/08/11 10:11:47
نمایش : 1162
مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري گفت: سوادآموزي گروه‌هاي مختلف را شامل مي‌شود که يکي از ضروري‌ترين گروه‌ها جمعيت زندان‌ها هستند، نگاه ما به زندان‌ها و مسئله کاهش آسيب، فراتر از انعقاد تفاهم‌نامه في‌مابين اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأميني و تربيتي و اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فرحناز قائد اميني مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: نگاه مثبت و توسعه‌اي قوه قضاييه به حوزه آموزش و پرورش بسيار اثرگذار و راهگشا است.

وي افزود: سوادآموزي گروه‌هاي مختلف را شامل مي‌شود که يکي از ضروري‌ترين گروه‌ها جمعيت زندان‌ها هستند، نگاه ما به زندان‌ها و مسئله کاهش آسيب، فراتر از انعقاد تفاهم‌نامه في‌مابين اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأميني و تربيتي و اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري است.

مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري ادامه داد: اميد است با انجام اقدامات آموزشي براي زندانيان، همه مددجويان را آموزش داده و حداقل‌ها را نيز به صفر برسانيم .

قائد اميني عنوان کرد: در حال حاضر زندان‌هاي چهارمحال و بختياري داراي مراکز يادگيري محلي بوده و بيش از 230 نفر از مددجويان در دوره‌هاي سوادآموزي، تحکيم و انتقال مشغول تحصيل هستند.

انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html